Leupah Gawat! Machyar Kumbang Peugah Hadih Nabi Nyan Dongeng


Nasaja Berita – Banda Aceh, Leupah brat-brat ka sakét ureung Aceh lawét nyoe neukiraju. Nyang paléng miruen teuh sit keu si Abusyik Ureung Gasien. Nyang lumbôi dua nakeuh Machyar Kumbang nyoe.


Meunyo si Absyiek sidéh di Kanada, na si Achyar sidéh di nanggroe si Donald Tromp, Amerika.

Buet jih si uroe-uroe ji meulukieh. Dan meunyo lam bagian nyan ta patéh jh hayeu. Teuman meunyo jak ka bhah agama, aceh, nyan sit ka h'ènk ju. Ukuran han sép ubat meunyo ta brie. Nyan dum brat ka peunyakét lam ulèè.

Jiteujeut kheun Allah nyan hana, Nabi Muhammad nyan dongen. Ka'bah Baitullah jipeugahh kotak hitam hana makna. Teuman kön pungo si gam nyan. Alah ma beh teuh.

Nyoe nyang paléng barô. Ji peugah dasar hukôm tanyoe Islam nyakni hadih nabi lam kitab Imum Bukhari jipeugah dongeng. Teuman dongeng kön ka neuteupu pu atra. Ji peusaban ngön calitra cinderella. Keubiet paléh neukiraju.

Meunyo biet sit han neupatéh pu nyang Apa peugah neubaca keudroe nyoepat di miyup, ka Apa kopi lagè jituléh. Hana meuubah meusikrèk baréh.

DONGENG HADITH SAHIH AL-BUKHARI

Peran utama dongeng sahih hadith al-Bukhari kelihatannya dalam pembentukan dogma agama Islam. Rukum Islam adalah puncanya dongeng agama. Karena agama Islam terbentuk atas taqlid buta pada dongeng, maka ulama mengunakan pemikiran dogmatik dalam menerjemahkan makna ayat Alqur’an dengan pemahaman yang tidak faktual terutama menyangkut peribadatan. Dalam agama Islam, ritual ibadah bukan untuk membangun manusia kepada kepribadian yang luhur dan tenggang rasa (emotional intelligence), akan tetapi unsur peribadatan adalah untuk membawa masyarakat tunduk dan taat pada dongeng dan dogma agama.

Kakbah adalah sebagai lambang keseragaman dan pemersatu ummat dalam taqlid buta pada dongeng agama. Adanya perintah menyembah Tuhan kota Mekkah maka yang dimaksud agama Islam adalah menyembah Kakbah atau berhala Kakbah sebagai Tuhan. Dengan kata lain, tidak ada Tuhan yang putut disembah selain berhala Kakbah.

Dalam aplikasi dongeng agama Islam, hasil ritual ibadah ulama dan para ummatnya tidak dapat difaktulkan dan tidak ada akuntabilitas (accountability) sama sekali. Kondisi ini membuat kebanyakan Muslim yang muda-muda terutama mengalami halusinasi dalam menjalankan nalar kehidupan rohaniah, kecuali sebagian kecil yang berpikir kritis dapat menyadari kerancuan agama.

Mareka-mareka kurang serius dengan aturan dongeng agama Islam dan Syariat Islam Aceh maka dicap sesat dan murtad, atau dihadapkan dengan penganiayaan hukum cambuk dan kebrutalan lainnya. Karena, ulama yang taat pada agama adalah ulama yang mampu sembah Kakbah dan menjalankan kebrutalan Nabi seperti yang di-isyaratkan oleh hadith sahih al-Bukhari dan perawi lainnya. Sehingga, kebrutalan ulama Aceh dalam qanun jinayat tidak terlepas dari kebrutalan Nabi Muhammad yang diyakinya.

Oleh karenanya rekan-rekan mahasiswa Aceh, maka berpikirlah dan berjiwa besar.


Nyan poto jih meulukieh, jithè lé kaphé lagak neukiraju. Teuman meunyo ka bhah nyan ji jak ratôh ka brat ju. Peurséh lagè awak nyoe bak jalaan kakap watè kaabéh ubat. Meu dum si Pili hana meunan kiraju.

0 Response to "Leupah Gawat! Machyar Kumbang Peugah Hadih Nabi Nyan Dongeng"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel